Overslaan en naar de inhoud gaan

Management Traineeship - Business & Tech

Deadline: 15-05-2023 12:00:00
Niveau
Richting

Management Traineeship - Business & Tech

De rol van Tech & Data groeit hard binnen KLM, en komt tot in de haarvaten van het bedrijf. Wat dacht je bijvoorbeeld van vliegtuigonderhoud met gebruik van AR? Of het gebruik van beslissingsmodellen voor route-optimalisatie? Tech & Data bij ons is omvangrijk en tastbaar. Zoek jij een leidende digitaliseringsrol in een complexe omgeving? Dan zit je bij KLM meer dan goed! 

Solliciteren?

Solliciteren voor het Management Traineeship Business & Tech kan vanaf eind maart t/m 15 mei. De selectie zal plaatsvinden in mei en juni. De startdatum van het traineeship is 1 september. Zodra het solliciteren mogelijk is zal er hieronder een link naar de vacature worden geplaatst. 

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:

  • Sollicitatie met cv en beantwoording van motivatievragen
  • Online assessments
  • Sollicitatiegesprek op locatie bij KLM
  • Assessmentdag op locatie bij KLM

 

Wordt dit een van jouw opdrachten?

De transitie van KLM naar de cloud


Je ondersteunt bij de transitie van KLM naar de Cloud. Air France - KLM is bezig met een grote transformatie genaamd ‘NGDC: next generation data center’, waarbij de overgang naar de Cloud centraal staat. KLM is meer dan een eeuw oud, kent veel bedrijfsonderdelen en heel erg veel systemen die op allerlei manieren met elkaar verbonden zijn; dit vormt samen een complexe puzzel. Je snapt: zomaar een applicatie naar de Cloud verplaatsen is lastig. Dit vraagt om goede afwegingen, een duidelijk beeld van impact en afhankelijkheden én een duidelijk plan. Are you up for it?

Uitrol self check-in


Bij de uitrol van onze self check-in apparatuur op Schiphol stem jij af met de betrokken stakeholders. Denk aan afdelingen als Digital, Ground Operations en Security. Samen met je collega’s identificeer je alle voorwaarden en krijg je de business needs helder voor een succesvolle uitrol. Door nauw samen te werken met Digital en Ground krijg je een goed beeld van onze strategie, om zoveel mogelijk self service mogelijk te maken. In een korte tijd leer je zo hoe je moet schakelen met verschillende afdelingen en hoe business en IT samenwerken.